preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Martinovića

Login
Raspored sati

 

 

DEŽURNI UČITELJI 

TERMINI INFORMATIVNIH RAZGOVORA

RASPORED ZVONJENJA


 

Slikovni rezultat za godišnji plan  i program rada škole

Slikovni rezultat za školski kurikulum

Grb škole

Priloženi dokumenti:
skolski grb.jpg

Animacije

KLIK

NA

SLIKU!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 10. 2010.

Ukupno: 444726
Ovaj mjesec: 716
Ovaj tjedan: 36
Danas: 20
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako učiti
Autor: Fabiana Mikolić, 1. 10. 2013.

Treba redovito da se gradivo ne nagomila. Važno je dobro razumjeti ono što učimo. Napamet se uče npr.pjesmice, definicije i formule, dok različita štiva i lekcije trebamo znati prepričati svojim riječima.


• treba učiti aktivno.

Tijekom učenja dobro je vježbati rješavanje zadataka, potcrtavati najvažnija mjesta u tekstu, potražiti značenje nepoznatih riječi (rječnik, leksikon…), čitati tekst ispod slika, grafikona, fotografija, pitati ono što nije razumljivo…

• da bismo dobro učili moramo biti odmorni.

• trebamo napraviti više kratkih predaha za vrijeme dugotrajnog učenja. Pauze neka traju najmanje 5, a najviše 15 minuta.

• dobro je napraviti tjedni plan učenja.

• ako smo na satu pažljivi, kod kuće ćemo gradivo brže naučiti.

• prije učenja potrebno je pripremiti sav pribor, knjige , bilježnice kako kasnije nebi prekidali učenje.

• važno je da radno mjesto (tj. Mjesto učenja)uvijek bude isto i da se na tom mjestu ne radi ništa drugo već samo uči.

• za vrijeme učenja potrebno je imati mir i tišinu (bez razgovorau blizini onog koji uči, buke, slušanja radia, tv-a i sl.)

• u prostoriji u kojoj učimo treba biti dovoljno svjetlosti i zraka (bolje ćeš pamtiti i neće ti se spavati).

• uči se na stolici - krevet je izvrsno mjesto za odmor i opuštanje, ali ne i za učenje.

• najveći neprijatelj učenja je zaboravljanje, a najveći prijatelj ponavljanje.

• zaboravljanje je najjače odmah nakon učenja. Zato treba ponoviti naučeno gradivo 30 minuta nakon učenja, a poslije - 2 dana nakon učenja.

• ukoliko moramo učiti više sadržaja u kratkom vremenu, neka oni budu različiti.

Tada je interferencija manja (kad učenje jednog gradiva ometa učenje drugog).

• dobro je koristiti različite postupke koji olakšavaju pamćenje.

Npr. Možemo povezati sadržaj koji se želi upamtiti s nekim drugim sadržajem koji se lakše pamti.

Tako osoba koja bolje pamti riječi od brojeva može povezivati pojedine brojeve s riječima (npr. Jedan - žedan, devet- krevet) i umjesto brojeva pamtiti riječi.



Izvor: http://os-vojnic.skole.hr/roditelji/informacije?ms_nav=aabaad


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju