U utorak 3. ožujka u našoj smo školi obilježili 100. dan nastave.
Fotografije pogledajte u galeriji.
Učenici razredne nastave obilježili su stoti dan nastave na način da su u radionicama zajedno sudjelovali učenici prvog i drugog razreda te učenici trećeg i četvrtog razreda. Odrađivali su iste aktivnosti: rješavanje 100 zadataka iz opće kulture i opće informiranosti, pisanje 100 riječi koje u sebi imaju riječ/broj STO (2. razred), pisanje 100 riječi koje počinju slovom S, 100 riječi koje u sredini imaju slovo T, pisanje riječi koje na kraju imaju slovo O. Iz TZK-a su trebali u 100 sekundi odraditi što više trbušnjaka, čučnjeva te skakanja na lijevoj i desnoj nozi. Iz matematike su rješavali 100 zadataka iz gradiva koje je do tada naučeno, a iz LK su crtali 100 sličica koje se odnose na prvih 100 dana nastave. Na kraju je posijano 100 sjemena ukrasnog cvijeća koje će biti presađeno u školski vrt. Bilo je vrlo zabavno i zanimljivo i jedva čekamo ponavljanje sličnih aktivnosti.
Učenici predmetne nastave sudjelovali su u četiri različite aktivnosti: