preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Martinovića

Login
Raspored sati

 

 

DEŽURNI UČITELJI 

TERMINI INFORMATIVNIH RAZGOVORA

RASPORED ZVONJENJA


 

Slikovni rezultat za godišnji plan  i program rada škole

Slikovni rezultat za školski kurikulum

Grb škole

Priloženi dokumenti:
skolski grb.jpg

Animacije

KLIK

NA

SLIKU!

Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 10. 2010.

Ukupno: 444727
Ovaj mjesec: 1
Ovaj tjedan: 37
Danas: 1
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Koje su najčešće pogrješke u pisanju školskih zadaća?
Autor: Dajana Jozanović, 16. 11. 2010.

Evo i nekih zadataka za vježbu, inspiriranih pogrješkama u zadaćama.


Najčešće pogreške u školskim zadaćama



1. Pisanje negacije uz glagole

vidi - __________________                             smijemo - ______________________

mogu - ______________________                   moraju - ______________________

znam - ______________________                    bih - ______________________


2. Pisanje glasova č i ć

utjece, vracati se, posjecujem, stricev, porucujem, smece, placa, muciti


3. Pisanje refleksa jata (ije-je)

vr___dna, sv___t, c___li, od___lo, cv___t, posl___, m___sto, sv___tlost, l___pa

 

4. Pisanje prijedloga s/sa

___ borcem         ____ kamenim         ____ djecom ____ prozora        ___ svojim


____ zlatnim     ____ šarenim ____ psom

 

5. Pisanje brojeva

4 _______________                 1000 __________________

 

6. Rastavljanje riječi na slogove

računalo _______________________        matematika _____________________     

povijest ________________________

 


Pokušaj ispraviti ovaj tekst zasićen učeničkim pogreškama!


                                                MOJ PUT NA MJESEC

Ja i moji prijatelji Marko, Ivan i Luka jednog sunčanog dana bili smo na igralištu. Razmišljali smo što bi sljedeće mogli napravit. Marko vadi novine i čita nam članak o svemiru. Zamislite dečki da se sada nađemo u raketi na putu za mjesec rekao sam. To bi bilo lijepo i zanimljivo. - dobaci Marko. I da nam na pola puta nestane goriva i da počnemo padati. Što bi onda učinili? maštao je Ivan. Pita Luka sam sebe: „Što bi nam se dogodilo kad padnemo? 
Složili smo se da bih to bila prava pustolovina. Odlučili smo sagraditi letećeg broda. O našem podvigu razgovaro sam sa Robertom. Pitam ga: dali želi ići s nama na mjesec. S radošću nam se je pridružio.
Mi smo krenuli jednog jutra. Mi smo ponjeli mnogo hrane zato jer je put bio dugaćak. Jednog dana poletili smo i našli smo se u svemiru iznat lijepe i velike Zemljanske kugle a uskoro smo vidli i jednu neobičnu planetu. To nije bio planet na kojeg smo se htjeli spustiti i nastavili smo dalje. Približavali smo se mjesecu. Sve više i više smo se približavali mjesecu. Dok smo došli na mjesec, izašli smo iz rakete da vidimo gdje smo stigli. Ugledali smo neke čudne lik-
ove i oni su nas vidjeli i onda su krenuli prema nama mi smo se prestrašili. Krenuli su prema nama prijeteći nam oružjem. Oni su nešto govorili, ali ne razumijemo ih. Mi smo počeli trčati prema raketi. Luka je u trku skorom upao u nekakvu rupu. Napokon smo stigli do rakete ali nije htijela upaliti. Marko je u panici pritisn-
uo neki gumb i upalio ju. Bili smo veseli, jer smo uspjeli pobj-
eći vanzemaljcima. 
Dok smo s raketom došli doma, svo selo radovalo se našem povratku. Još dugo smo se sječali dogodovština s putov-
anja. Ovakvu pustolovinu ponovio bi opet da mi se pruži prilika, nebi li i ti?



Izvor: http://webograd.tportal.hr/Miha29/jezicnoizrazavanje/skolskazadaca/najcescepogreskeuskolskimzadacama


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju